ITINERARIU

Budapesta , Nurnberg, Luxembourg, Paris, Valea Loirei*, Palatul Versailles & Catedrala Chartres*, Reims, Strasbourg , Munchen, Salzburg , Viena, Budapesta

SERVICII INCLUSE

– 7 cazări cu mic dejun în hoteluri de 3*
– Transport cu autocar modern pe tot parcursul circuitului
– Asistență turistică în limba română

SERVICII NEINCLUSE

– Intrări la obiectivele turistice
– Asigurare storno si medicala
– Taxe de oraș
– Excursii optionale

PROGRAM

Circuit Franta Germania Austria 10 zile Autocar

Ziua 1. București – Budapesta

Intalnire cu grupul in București și plecare cu autocarul pe ruta Pitești – Arad. Cazare la hotel in zona Budapesta.

Ziua 2. Budapesta – Nurnberg

Mic dejun. Traversarea Austriei. Plimbare pietonala in centrul istoric din Nurnberg și vizite la: Schoner Brunnen, biserica Sf. Sebald și Frauenkirche. Cazare la hotel in zona Nurnberg.

Ziua 3. Nurnberg – Luxembourg – Paris

Mic dejun. Excursie pe Valea Rinului, la Bingen – Koblenz, unde poate fi admirata de pe mal legendara stanca Loreley. In Luxembourg, vizita la centrul vechi și Catedrala Notre Dame. Continuarea calatoriei spre Paris. Cazare la hotel in zona Paris.

Ziua 4. Paris – Valea Loirei*

Mic dejun. Timp liber la dispoziție sau excursie opționala la Blois, oraș situat pe malul raului Loire, ale carui atracții turistice sunt Catedrala și Castelul Blois și la Amboise, unde se va vizita impunatorul castel cu același nume*. Degustare de vinuri autohtone inclusa. Seara, intoarcere la hotel in zona Paris.

Ziua 5. Paris

Mic dejun. Tur de oraș care include principalele obiective turistice: Turnul Eiffel, Champs- Elysees, Domul Invalizilor, Place de la Concorde și Catedrala Notre-Dame. Seara, cazare la hotel in zona Paris.

Ziua 6. Paris – Palatul Versailles & Catedrala Chartres*

Mic dejun. Timp liber sau excursie opționala la Palatul Versailles și la Catedrala Chartres*, renumita pentru perfecțiunea stilului gotic al arhitecturii acesteia. Cazare la hotel in zona Paris.

Ziua 7. Paris – Reims – Strasbourg – Munchen

Mic dejun. Deplasare catre Reims, unde se viziteaza Catedrala incoronarii regilor Franței. In Strasbourg, se viziteaza din exterior Parlamentul și Consiliul Europei, apoi pietonal cartierul Mica Franța și Catedrala. Cazare la hotel in zona Munchen.

Ziua 8. Munchen – Salzburg – Viena

Mic dejun. In Munchen se viziteaza: Domul, Primaria, Marienplatz, Hofbrauhaus, o renumita berarie deschisa din anul 1589. Dupa pranz, deplasare la Salzburg unde se viziteaza: Domul, Gradinile Mirabell și Casa natala a lui Mozart. Plecare spre Viena. Cazare la hotel in zona Viena.

Ziua 9. Viena – Budapesta

Mic dejun. Tur panoramic in Viena pe traseul: Sediul ONU, Turnul Dunarii, Traversarea Dunarii, Roata mare din Prater și ringul vienez, care cuprinde: Opera, Muzeul de Arta, Piața Maria Tereza, Parlamentul, Primaria și Universitatea. Tur pietonal in ringul vienez, care include: Piața Eroilor, Coloana Ciumei, Catedrala Sf. Ștefan și strada comerciala. Plecare spre Budapesta, unde pot fi admirate: Dunarea, Cetatea, Bastionul Pescarilor, Podul cu Lanțuri, Parlamentul și Podul Elisabeta. Dupa tur, opțional, croaziera cu cina pe Dunare pentru a admira frumusețea orașului noaptea*. Cazare la hotel in zona Budapesta.

Ziua 10. Budapesta – București

Mic dejun. Deplasare pe ruta Budapesta – Arad – Sibiu – Pitești – București. Sosire seara in București.

Final Circuit Franta Germania Austria 10 zile Autocar

Grup minim pentru organizarea circuitului: 40 persoane.

Documente necesare: pașaport valabil 6 luni de la data intoarcerii in tara.

Servicii Opționale:

  • Excursie la Blois, Amboise și degustare de vinuri: 79 Euro/ persoana
  • Excursie la Versailles & Chartres: 59 Euro/ persoana
  • Croaziera pe Dunare: 35 Euro/ persoana

CONDITII OFERTA

* LOCURI PREFERENTIALE in autocarul cu care se desfasoara programul:         SE REZERVA DOAR LA INSCRIERE
Locuri preferentiale primele 2 randuri: +20 euro/pers/dus-intors
Locuri preferentiale randurile 3, 4 si 5: +10 euro/pers/dus-intors
Locuri randurile 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12: +5 euro/pers/dus-intors
In cazul in care turistii nu doresc achizitionarea locului la inscriere, ei vor fi repartizati aleatoriu inainte de plecare.

Va oferim doua tipuri de partaj pentru care puteti opta: partaj clasic negarantat, care nu presupune niciun cost suplimentar in momentul rezervarii, dar implica achitarea diferentei de camera single in cazul in care nu poate fi inchis paratjul Dvs pana la plecare, sau partaj garantat, care presupune plata unui mic supliment in momentul rezervarii, dar care va scuteste de grija platii suplimentului de single in cazul in care nu se inchide partajul. Agentia va suporta costul diferentei de camera single in acest caz.

• CONDITII DE PLATA: (daca nu e specificat altfel in oferta primita pe e-mail si in contract)
– La inscriere se achita un avans minim de 30% din valoarea totala a pachetului, nerambursabil in caz de anulare
– Diferenta de 70% se achita cu cel putin 30 de zile inainte de data inceperii excursiei

• CONDITII DE ANULARE: (daca nu e specificat altfel in oferta primita pe e-mail si in contract)
– 30% penalizare pentru anularea cu mai mult de 30 de zile inainte de plecare
– 100% penalizare pentru anularea cu 30 – 0 zile inainte de plecare sau neprezentare la imbarcare

– Asigurarea storno (optionala) se poate incheia doar in aceeasi zi cu contractul de prestari servicii.
– Compania aeriană îşi rezervă dreptul de a modifica orarul de zbor. (*valabil pentru ofertele cu transport avion)
– Numerele de telefon ale ghizilor sau şoferilor se vor comunica cu 2- 3 zile înaintea plecării.
– Prezentul program este parte integrantă a contractului de prestări servicii, odata achitat avansul turistul accepta conditiile de comercializare si penalizare din oferta.
– Autorităţile vamale îşi rezervă dreptul de a refuza intrarea pe teritoriul statului a oricărei persoane care nu prezintă suficientă încredere chiar dacă aceasta a obţinut acordul pentru obţinerea vizei turistice. Agenţia de turism nu poate fi făcută răspunzătoare pentru astfel de situaţii ce nu pot fi depistate anterior plecării. Turistul îşi asumă riscurile de a-i fi refuzată intrarea şi de aceea este obligatsă informeze agenţia asupra oricărui incident petrecut vreodată în afara graniţelor României, precum şi asupra oricărei tangenţe pe care o are cu statele în care are loc desfăşurarea programului.
– Minorii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii pentru a fi lăsaţi să iasă din ţară: să călătorească cu cel puţin un adult însoţitor; să aibă asupra lor acordul ambilor părinţi (sau al părintelui care nu-i însoţeşte) legalizat la notariat; adultul care-i însoţeşte, în cazul în care acesta nu este unul dintre părinţi, trebuie să aibă cazier judiciar pe care să-l prezinte lafrontieră).
– Programul acţiunii poate fi modificat de către conducătorul de grup, ca ordine de desfăşurare sau se pot înlocui unele obiective sau hoteluri în funcţie de anumite situaţii speciale.
– Unele obiectivele din tururile panoramice din program se vizitează doar pe exterior.
– Distribuţia camerelor la hotel se face de către recepţia acestuia; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de către turist direct la recepţie, asistat de însoţitorul de grup.
– Pentru anumite facilităţi din hotel sau din cameră, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif etc.); în momentul sosirii la hotel solicitaţi recepţionerului să vă informeze cu exactitate asupra lor.
– Autorităţile locale pot solicita o taxă de genul taxei de staţiune. Aceasta se va achita de către turişti la recepţia hotelurilor.
– Clasificarea hotelurilor este in conformitate cu standardele existente in tara respectiva si poate sa nu coincida cu normele de clasificare din Romania.
– Unele hoteluri nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar pote fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
– Va rugam sa va asigurati ca documentele de calatorie, cartea de identitate sau pasaportul, nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 3 luni de la data terminarii calatoriei pentru destinatii din Uniunea Europeana si minim 6 luni de la data terminarii calatoriei pentru celelalte destinatii din afara Uniunii Europene.
– In cazul persoanelor casatorite recent, nu se accepta Cartea de Identitate anulata (perforata) de autoritati in vederea emiterii unei noi Carti de identitate si nici Certificatul de casatorie ca act doveditor al identitatii.

Prezentul program este parte integranta a contractului de prestari servicii turistice incheiat.